mandag den 12. maj 2014

En hel sol


Så vidt jeg husker er det første gang jeg får afprøvet modellen "hel sol". I princippet en kæmpe rundas med hul i midten.

Det skal være relativt tyndt stof som falder blødt.

Har bestilt noget stof hjem fra udlandet - relativt bekosteligt. Tænkte derfor det lige ville være godt at lave en prøve-udgave, så jeg fik høstet nogle erfaringer.


Elastik syet direkte ovenpå den overlockede kant - det har jeg vist ikke prøvet før. Bliver ikke sidst gang - skal dog lige høre feed-back fra pigen, som skal have den. Sidder elastikken fx godt nok fast omkring taljen.


God mulighed for at placere min "avatar" på ny måde.

Har fundet opskrift på, hvordan man selv kan indfarve elastik - kunne godt komme på tale, hvis jeg bliver hooked på denne form for elastik-anvendelse.


Kantstikning og oplægning. 
Som det ses bruger jeg grå tråd på overlock. Jeg "gider" ikke tråde overlock maskinen om hver gang så ALT bliver syet med samme farve. Den grå passer til alt - eller det har jeg hvert fald besluttet ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails