mandag den 10. marts 2014

Søndag i marts


Herligt når solen skinner og dejligt, når det er på een af de dage, hvor jeg har fri og rent faktisk har mulighed for at være ude. Sådan var det søndag. En kold vind ganske vist, så jeg har en plausibel forklaring, hvis en forårsforkølelse indfinder sig ;-)

Der skulle ny (voks)dug på havebordet - alle de de gamle var smidt ud i efteråret. Havde udset mig en fin model i IKEA.


Dette mønster. Da jeg trillede forbi, var det ikke på lager. "Men der skulle ankomme en rulle tirsdag". Det kunne jeg ikke bruge til noget - dermed en tur forbi Jysk, hvor det pink-mønstrede-blomstrede på øverste billede blev erhvervet. Ikke jordens flotteste, men sådan bliver det her i den første tid.

Fik lige købt 5 kanel-snegle i IKEA - så ungerne blev inviteret til "garden-warming". God start på foråret!


Må også indrømme, at det var befriende IKKE at skulle ud og passe OB-bod på stadion. Det har været skønt den tid det varede, men også dejligt med al den frie tid jeg pludselig får i week-ender og på hverdagsaftener, når der var hjemmekampe.
Tid, som bliver konverteret til have, musik, film, syning mm - SKØNT!


4 kommentarer:

  1. Jeg vidste, der var en grund til, at OB tabte i aftes, du var der ikke til at heppe på dem :-)
    Desværre måtte jeg passe jobbet i går og kunne ikke nyde det gode vejr, så jeg er vildt misundelig

    SvarSlet
  2. Ha ha - hvis OB´s succes står og falder med vores hepning, så ser det sløjt ud ;-)
    Håber du får lejlighed til at komme på stadion snart.

    SvarSlet
  3. De sælger ikke voksdug i IKEA-Aarhus, så vidt jeg ved.... Mon det kommer, når de er færdige med udvidelsen?

    Det er dejligt med foråret, - ikke mindst, når der er udsigt til at have tid til at nyde det!

    SvarSlet
  4. Håber på opholdsvejr i haven her i eftermiddag ;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails