søndag den 5. januar 2014

Øl


Årets julegave fra yngstesønnen.

Han har spottet, at jeg synes det er sjovt at afprøve forskellige special-øl. Ligesom mig blilver han i første omgang fascineret af flaskens form og etiketten.

Først i anden omgang kommer smagen. Og dog – ved allerede, at jeg skal gå langt uden om IPA-øl ;-)

Denne flaske er endnu uåbnet men mon ikke det sker een af de kommende week-ender.

Jeg er ikke supergod til at huske, hvad jeg allerede har smagt på, så har fået oprettet mig en note i min (uundværlige) Evernote, hvor jeg kan lægge billede og andre småkommentarer ind om den enkelte øl. Det er godt at ty til, når jeg fx er til den månedlige quiz på Café-biografen. Så kan jeg hurtigt sammenholde med deres udbud og tilsikre, at jeg får prøvet noget nyt.
Var det dog ikke noget med, at de har fået een med kanel-smag? Det finder jeg snart ud af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails