fredag den 18. oktober 2013

Ferie-shopping


Så fik man lige lidt tid på Strøget til at ose. Egentlig var det bare meningen, at det netop skulle være “osning”, men så var der denne taske i Tante Grøn.

Jeg har længe kigget efter tasker. Ja, gør det vel egentlig altid. Men der så mange krav, at det kun ganske sjældent bliver til køb:

- Cross-over, så den ikke bare sidder løst på den ene skulder
- Lynlås, så pungen mm kan ligge nogenlunde forsvarligt
- Rummelig (plads til lidt mere end bare pung, nøgler og mobil)
- Lækker materiale
- Og i det hele taget lidt chick
- Relativ overkommelig i pris

Alle disse ønsker blev opfyldt med denne taske, så efter at have cirklet rundt i butikken nogle gange var jeg sikker på, at der skulle handles.

a-billede390
Det talte også som et plus, at tasken har fuldstændig samme orange farve som min nyligt erhvervede mobiltaske.

a-billede391
Mange af mine t-shirts er i den kolde skala – altså lilla, blå, grøn osv. Manglede lidt i varme toner – eller hvert fald noget, som ikke stikker voldsomt af i forhold til det orange. Det blev til denne fra Noa-Noa.

Elsker de dér grafiske stoffer. Kommer dermed igen til at tænke på, hvorfor dævlen der ikke er nogen, som lave flotte skjorter og kjoler med grafiske mønstre (sort/hvid/grå og lille stænk af pink, turkis eller orange). Holder ofte øje med den type stoffer på udenlandske stof-sider men indtil videre forgæves.

Måske kan skulle prøve at lave nogle stoffer selv?
Burde kunne gøres overkommeligt her: Spoonflower

4 kommentarer:

  1. Fine indkøb du har gjort. Med alt det du sælger ud, trænger du vist også til lidt nyt i skabene :-)

    SvarSlet
  2. Ja, du har ret. Godt hele strømmen af ting ikke kun går UD af huset.
    Dog er det nu også sådan, at jeg sælger lidt for andre, så det er ikke kun mine skabe der er ved at blive tømt ;-)

    SvarSlet
  3. Det er godt, du skriver, hvilken farve tasken har, for her hos mig ser den pink ud ;)

    Men lækker under alle omstændigheder, - nogen gange må man bare eje.....

    SvarSlet
  4. Ja du har ret, Eva. Man kan overhovedet ikke se, at den er orange.
    Jeg har samme problem med røde farver - tager billeder med min iPhone - den har svaghed overfor de nuancer. Måske jeg skulle finde mig Nikon frem igen. Men er ofte for doven - det er SÅ (for?) nemt med iPhone ;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails