søndag den 21. juli 2013

Københavnertur 2013 - del 9


Aftenen bød på tur i Tivoli. Og dermed også mulighed for at se Pantomine-teater. Selvom jeg har været i Tivoli en del gange efterhånden, er det først nu, jeg fik overværet en forestilling.

a-billede239
a-billede240
a-billede241a-billede242a-billede243    
Alle arketyperne er med.
Kan egentlig ikke sige, at denne form for stereotypt teater siger mig noget særligt. Måske hvis man havde været teater-historiker, ville man værdsætte den århundrede lange tradition.
Nå, men nu har vi da hvert fald set det.

a-billede244

Og dejlig aften i Tivoli ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails