søndag den 21. juli 2013

Københavnertur 2013 - del 10


På turens sidste dag gjaldt det “Den blå Planet” i Kastrup.

a-billede248
Der var seriøst lange køer allerede ved start – ikke at man lige kan se det på dette billede, men det var hundredevis af mennesker.

a-billede249
Ældstesønnen og jeg var trætte, så vi fandt hurtigt den udendørs terrasse. Blæsende og koldt men med fin udsigt til flyene på vej ind til lufthavnen.

Vi indtog en ganske rædselsfuld kop kakao fra Claus Meyers køkken – træls at et godt navn kan slippe afsted med at servere totalt dårlig kvalitet. Øv!

a-billede250
Meget fornøjelse med denne app, hvor vi kunne læse meget mere om de enkelte fly, vi så passere. Flight Radar 24

 a-billede251
a-billede252
a-billede253

a-billede255
 

a-billede257
a-billede256
Flot og stort – meget at se på.
Men men men – det er mørkt de fleste steder, hvor man går, og de lukker ALT ALT for mange mennesker ind. Jeg fik slet ikke det fulde udbytte af stedet – blev tværtom irriteret. Vi blev der ikke så længe, som jeg havde forventet – derfor skulle nogle ekstra timer spenderes i centrum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails