lørdag den 11. maj 2013

QuizCross


Så har Wordfeud og QuizBattle fået sig en kammerat på min føn. Spørgsmålene er en anelse sværere og jeg er endnu ikke stødt på samme spørgsmål 2 gange.

Er en anelse træt af kun at spille mod “random player”, så hvis du har lyst at spille er du velkommen til at invitere mig. Som det ses, så hedder jeg “Anettelinnea” i spillet.

Nogle af spørgsmålene er formuleret så håbløst, at man kommer i tvivl om, om der har været en Google Oversæt inde over, men det ændrer ikke på, at det er sjovt alligevel;-)

Vel mødt….

5 kommentarer:

  1. Så tager jeg udfordringen op :) Selvom det er et helt nyt spil for mig :)

    SvarSlet
  2. Herligt Tina - så spiller vi ;-)

    SvarSlet
  3. Går det mon til Android....?
    Der er bare lige det, at med alt det garn jeg lige har købt, har jeg slet ikke tid til at spille :)
    Nå, jeg kigger efter det.

    SvarSlet
  4. Eva: Jo den ser da ud til også at være til Android. Kunne være hyggeligt om du fandt tiden til et par spil.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg TROR jeg har inviteret dig, - men hvis ikke (jeg kan ikke se det nogen steder), så hedder jeg evaviborg :)

      Slet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails