tirsdag den 5. marts 2013

Strikketaske


Så er der gang i de små strikkerier igen. Dermed kommer min strikke-taske også mere i sving. Er meget glad for denne grønne hørtaske med sort-hvidt bånd og blonde.

Dog har den vist sig at have sine begrænsninger. Den er simpelthen for lille, når jeg skal have 3, 5 eller 7 forskellige garn-nøgler med mig. Plus målebånd og sy-etui.

I praksis har det også vist sig, at hanken er overflødig og faktisk mere irriterende end gavnlig.

a-billede006
Så ny taske er syet. Ud fra samme grundprincipper:

- fed og god hørkvalitet som yderstof
- sort-hvidt bånd (geometrisk – yeah!) fra Aspegren
- foer af lækker, blød bomuldskvalitet

a-billede005
(Stadig problemer med, at den hvide farve “brænder igennem”, når jeg tager billede med iPhone. Hm…

a-billede008
Kan ikke finde min egen nålepude, som jeg lavede i folke-skolen. Den første, som bliver færdig, tilgår mig selv.

a-billede009
Sy-etui der blev lavet i gymnasiet. Yderstoffet er rester fra en vest jeg syede. Inderstoffet blev vist købt i London.
Små ting med en historie….

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails