mandag den 11. marts 2013

Matematik-tik-tak


I mange år har jeg ikke haft et armbåndsur. Ved egentlig ikke hvorfor, men pludselig bekom det mig godt at have armen fri.

Ligeså pludseligt er det modsatte behov opstået: At have tiden lige ved hånden. Og ikke “bare” inde på en telefon, som jeg først må hen og finde frem.

Kommer der mon et iWatch? Hvis det bliver fornuftigt/anvendeligt/chikt, er jeg potentiel køber, men det kan have lange udsigter….

Mens jeg venter, har jeg søgt andre græsgange og bestilt ovenstående hjem fra det store udland. Jeg er meget tilfreds med selve uret – hvad jeg derimod ikke er tilfreds med er remmen. Den er klodset, stiv og ligner een af de plader, man kan købe i et byggemarked til at hænge værktøj på.
Vidste det godt allerede, da jeg bestilte men tænkte, at det måtte jeg forholde mig til efterfølgende.

Så for at jeg bliver RIGTIG glad for uret og kommer til at gå med det hver dag, skal jeg have fundet en løsning. Har været inde i den første forretning og høre. Det er en bred rem, hvilket bestemt ikke gør udvalget stort, billigt eller chikt.
Der ledes videre…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails