lørdag den 1. september 2012

Blød landing

I dag var der i høj grad brug for en blød landing.

Gårsdagen bød på gevaldig fest på min arbejdsplads – en formiddabel dag, hvor der hverken manglede aktiviteter, mad, musik, snak eller drikkevarer.

Noget tid siden jeg har været så underdrejet “dagen derpå”, så dagens cafébesøg involverede udelukkende kaffedrikning, og jeg listede mig lige så stille forbi alle boderne med ølsmagning.

Yngstesønnen havde i dag stort behov for se-film-sammmen-med-mor. Det kunne have været fx en Avatar-film, men så vidste jeg, at jeg ville blive stillet til regnskab for at have styr på: Hvad luftbetvingerne hedder, hvad de laver og hvad de specielle kendetegn ved en Avatar er. Det ville åndsevnerne ikke række til, og jeg ville formodentlig også være faldet i søvn.

Så dagens kompromis blev: Sound of music.
Skulle det være sket, at jeg var faldet i søvn, så kan jeg handlingen udenad og kan klare stort set enhver “eksamen” indenfor alle kategorier.
Heldigvis faldt jeg ikke i søvn, men fik til gengæld testet, at tårekanalerne stadig virker. Sentimentale mig;-)

4 kommentarer:

  1. Den film holder!!!!! Og mine børn (som er voksne) kan også stadig lokkes til at se den en regnsvejrsdag:)

    SvarSlet
  2. Åh tak, Eva.
    Jeg var såmænd begyndt at blive helt bekymret for mit åndelige niveau;-)

    SvarSlet
  3. Måtte lige checke din profil for at se du bor på Fyn ... jeg var nemlig også til firma arrangement i fredags... tænk hvis det havde været det samme ;0)

    SvarSlet
  4. Arh så havde vi vel også allerede fundet ud af det. Må jeg være så fri at spørge, hvor du var henne?

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails