onsdag den 25. juli 2012

Silketørklæder

Eet af sommerferiens mini-projekter har været at få arrangeret noget ophæng af mine mange silketørklæder. Når de er gemt væk skuffer og skabe, får jeg slet ikke brugt dem så meget, som jeg gerne ville.

abillede702
De har nu fået sig en plads i entreen, så jeg nemmere kan være opmærksom på dem, når jeg går ud.

abillede703
Den synlige og centrale placering i huset gør også, at fotografen har dem dagligt for øje. Det vil der nok komme en del foto-serier ud af;-)

2 kommentarer:

  1. Sikke skønne farver, det er synd ikke at få dem brugt

    SvarSlet
  2. Ja, der er skønt at få de dejlige ting frem i lyset, så de kan blive brugt.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails