søndag den 29. juli 2012

Geocaching - jubilæum

På dette billede gemmer der sig en cache. Kræver gode øjne og træning, men det er vi efterhånden også ved at have.

Netop i dag har vi jubilæum – det er et år siden, vi fandt den første cache.

abillede711
Her ses statistikken over det seneste år. Alle de “grønne dage” har vi fundet een eller flere caches. Må se, om vi kan få fyldt nogle af de manglende dage ud i det kommende år.

abillede712
Ligeledes vil vi gerne have fyldt op i denne matrix. I sagens natur har vi (som begyndere) fundet mange caches, som hverken var så svære at finde/løse eller så svære at få fat i. Nogle få af de seje er det dog blevet til.

238 har jeg fundet i år (havde håbet at nå op på 250 i min sommerferie, men det når jeg ikke).
21 har vi selv fået lagt ud – det er jeg ganske godt tilfreds med.

abillede713
Det er også rigtig dejligt, at yngstesønnen er kommet med på vognen nu.

abillede714
Det giver god robusthed at finde denne type caches.
Fandt ved samme lejlighed ud af, at der skal købes nye gummistøvler – de er utætte;-)   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails