fredag den 25. maj 2012

iPhone-værktøjskassen

Det er de mest utrolige værktøjer man pludselig kan bringe i anvendelse sammen med sin telefon - i mit tilfælde en iPhone.

Den første “værktøjs-app” jeg fik lagt på, var en lommelygte.

Flashlight – gratis

abillede388 Når der skal scannes QR koder er denne app helt uundværlig. Tænk, hvis jeg havde haft den, da jeg var på Rosenborg Slot i sommers!

Microsoft tag – gratis

abillede384
En metaldetektor kan også vise sig at være ganske nyttig. Måske til geocaching? 
Synes nu den virker betydeligt bedre på min søns iPhone end på min egen. Opsætningsforskelle?

Metal Detector – gratis

 abillede386
Genialt at have et forstørrelsesglas ved hånden. Fungerer super.

Magnifying Glass – gratis

 abillede387
Vaterpas er senest installerede app - kan man vel også altid få brug for.

Vaterpas – kr. 6,-

Når jeg mangler en funtionalitet i een eller anden sammenhæng, er jeg begyndt først at afsøge mulighederne i iTunes Store. Endnu en adfærds-ændring efter “fønen” har holdt sit indtog i mit liv.

Hammer?
Oplukker?
Sav?

Måske….. – jeg ville ikke undres;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails