torsdag den 10. maj 2012

Apple logo

Apples logo er nok eet af de mest sete logoer for tiden.
Øh ja har faktisk nok været det i lang tid. Men min opmærksomhed er først skærpet i den senere tid;-)

Lad det være sagt med det samme: Jeg synes ikke “æble” er den mest oplagte form til et logo. Ejheller de associationer, som frugten umiddelbar leder hen til - virker ikke særlig velegnet som koncept til at sælge et produkt.
Men når noget bliver gjort tilstrækkelig entusiastisk, kan det åbenbart bringes til at virke alligevel.

Som ovenstående nylige version af “apple”-logo. Selve “biddet” i højre side står måske ikke helt skarpt, men da vi alle ved, hvad der er tanken, går det alligvel.
Logoet er lanceret i forbindelse med en World Wide Developer Conference (inden for Apple forstår sig), som finder sted lidt senere på året.
Jeg synes denne multifarvede version er ENORMT flot (og nytænkende) indenfor deres logo-“park”.

abillede333

Dette Apple-logo er nok eet af de første jeg kan mindes at have bidt mærke i (!)
Læs evt. mere om logoets historie her: Apple-logo.

abillede332

Denne er smuk i sin glas-agtige tredimensionelle form. Det er efterhånden ikke få klistermærker med denne variant, jeg har pillet af pc´ere, som er returneret til mig i supportsammenhæng. Monstro ejeren har siddet og drømt sig til, at Lenovo/HP hellere skulle have været en Mac?

abillede331
Denne variant var dekoration på konfirmandens bordkort for nylig.

abillede329
Min yndling - flot, humoristisk og kærlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails