fredag den 24. februar 2012

Pinterest - hvordan styres "following"?

Ideen ved Pinterest er jo i høj grad, at man kan følge andre, som har boards (opslagstavler) ,og at andre får lyst til at følge de billeder, man selv får samlet på egne boards.

Hvordan styres det så?

abillede093 Først klikker jeg øverst til højre på mit profilbillede- og navn.

abillede094
Nu dukker i venstre side informationer op om hvormange, der følger mig og hvormange jeg selv følger. De er links, så klik fx på “x following”.

abillede095
Nu kan du mere detaljeret se, hvem du følger. Klikker du på navnet kommer du direkte til deres hoved-board. Det er muligt at følge alle en brugers boards eller blot nogle enkelte af dem. Anvend knapperne “follow” eller “unfollow” som på billedet ovenfor eller klik ind på navnet og styr det derfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails