fredag den 27. januar 2012

Geocaching-event

Imorgen drager vi til event – vores første af slagsen.

Det bliver et såkaldt frokost-event med omkring 30 lokale geocachere. Alle medbringer vi noget mad sådan på sammenskudsbasis. Og ellers bliver dagsordnen vel “snak-snak-snak”.

Hvad er vores forventninger? Tjah…
At få snakket en masse geocaching. Genopfriske svære caches. Fortælle de gode historier. Snakke om reviewere og dele oplevelser omkring cache-udlægning. Få nogle hints til de caches, vi har svært ved – være sig “traditional” som “mysteries”. Fif til udstyr (rygsæk, lygter, cachebeholdere osv. osv.)
Og ikke mindst få snakket GPS og GSAK. Der er rigtig meget vi kan lære om vores nye eTrex 30 og om nyeste version 8 i GSAK.

Totalt nørd-arrangement – I know;-)

Arrangørerne har annonceret, at der IKKE bliver frigivet nogle caches i forbindelse med eventet. Det lader ane, at det gør der nogen gange. Hvert fald frigiver arrangørerne ikke nogle caches. Men jeg kender jo nogle af de andre deltagere – mange friske gutter og gut-inder – det skulle ikke komme bag på mig, om de havde noget i ærmet.

Om ikke andet vil der sikkert være nogle flotte coins og TB at logge – selv tager jeg (selvfølgelig) min taske med;-)

billede961

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails