mandag den 26. december 2011

Knappe tider

Så fik jeg ellers rigtig købt knapper een af de aftener, hvor jeg surfede på nettet og ikke mindst på www.etsy.com

De her viste er fra Oritdotans shop – de er sendt hele vejen fra Israel. Jeg må indrømme, at jeg ikke helt havde fået holdt øje med toldbestemmelserne derfra, så jeg var ret spændt på, om der ville komme yderligere gebyrer i forhold til det oprindigt betalte – det gjorde der heldigvis ikke;-)

billede920Er de ikke bare for dejlige?

billede921
Billederne er lånt fra shoppens egen side, da jeg ikke nåede at få dem forbi eget kamera.

billede923
En ganske stor del af knapperne er givet som julegaver, men lidt er der dog stadig tilbage i skuffen. Det er meget inspirerende at have liggende. I øvrigt dejligt at mærke, at lysten til at sy allerede bobler frem igen ovenpå et par måneder, hvor det har været mere eller mindre tvunget til at være på stand-by.

Een af dem, som fik knapper i gave, har også foræret knapper til mig. Så har man da synkroniserede tanker;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails