onsdag den 14. september 2011

Grafik på lærred

Det er ved at være noget tid siden, jeg har vist grafik her på bloggen. Det råder jeg nu bod på;-)

Dette billede er printet på alm printerpapir – det er 14 x 14 cm. Det er efterfølgende limet på tyndt lærred fra Bilka (fås også i Søstrene Grene), som måler 15 x 15cm – det giver en fin indbygget “ramme”.

Billedet består egentlig af to billeder. Baggrunden er nærbillede af grønt håndlavet papir.
Som et ekstra lag ovenpå har jeg lagt et foto af badebro fra Kerteminde. Der er lagt krølle-grafik på – derefter “jagged edges” og en pænt kraftig skygge. Grafikken er udført i programmet Paint Shop Pro.

Billedet er givet som gave for noget tid siden – et billede, hvor jeg var meget tilfreds med det færdige udfald.

2 kommentarer:

  1. Dejligt, at få indblik i din grafik. Og bare et rigtig flot foto fra Kerteminde.

    SvarSlet
  2. Kan du mon kende stedet? Kan det passe, at det er på Nordstranden?

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails