fredag den 3. juni 2011

Visitkort arriveret

Det er mindre end en uge siden jeg bestilte disse – faktisk var det vist i mandags. Det var hos Vista Print, som jeg efterhånden en del gange har bestilt hos.

Lige præcis dette visit-kort-design er som skabt til mig og min lille “shop”. Meget tilfreds med farverne og de lettere naive tegninger.

På kortet er min adresse til bloggen. Var i syv sind om jeg skulle angive min Amio webshop også. Men jeg har ikke noget tøj til salg dér endnu og ved heller ikke helt, hvordan jeg vil kombinere den webshop med salg via fra-mund-til-mund-metoden. Så i første omgang bliver bloggen her omdrejningspunktet for at fremvise, hvad jeg har til salg af børnetøj.

Vista Print kan virke lidt vel aggressive i deres markedsføring, men jeg må lade dem, at de er vanvittig professionelle hele vejen igennem. Deres bestillingsformulare og leveringer har fungeret perfekt.

Egentlig ville jeg have ventet med at bestille denne portion visitkort til en dag, hvor deres tilbud var ekstra fordelagtigt. Dog var jeg utålmodig og fik skibet ordre afsted. To timer efter var der tilbud i min mail-box. Too late. Valgte at lade være med at ærgre mig over det.

Havde valgt en variant af bestillingen, hvor der var 14 dages leveringstid – der er gået 4 dage – flot! Det vil jeg glæde mig over som en slags uventet rabat.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine Anette Linnea! Må du røbe hvem der har tegnet - den er bare så sød tørresnoren.

    SvarSlet
  2. Der er faktisk ikke så meget at røbe. For jeg ved det simpelthen ikke. Det er eet af Vista Prints forud-definerede designs. Til gengæld var det det eneste, som kunne komme på tale til mit brug.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails