fredag den 3. juni 2011

Metermål af livsglæde

Dette skønne stof modtager jeg inden længe nogle meter af. Er jeg ikke bare heldig? Det føles helt fantastisk at kunne anvende virkelig unikke stoffer til små detaljer (ærmer, lommer, skråbånd mv). Og de her figurer er da noget af det mest finurlige, farverige og livsglade.

Stoffet hedder “Oneeyz” og er designet af bySukro – hun har deltaget i konkurrence hos SpoonFlower og fundet 2. plads for dette design.
Se hendes andre stof-designs her: Sukro Designs.

Hvis du selv skulle blive interesseret i noget af hendes stof, kan du kontakte hende via hendes blog.

Det synes jeg bare er godt gået!

5 kommentarer:

  1. Der er bare for fint det stof - Håber du får nogle lækre sager ud af det:-)

    SvarSlet
  2. Bevidstheden (og underbevidstheden) arbejder hvert fald på højtryk. Kan godt lide at have den slags "bundne" opgaver, hvor jeg skal/vil lavet noget med udgangspunkt i noget helt specifikt.

    SvarSlet
  3. Så fint stof. Jeg kan formelig kjenne gleden når du fikk det i opsten. :))

    SvarSlet
  4. Det er jo helt perfekt til tøj til glade børn

    SvarSlet
  5. Snakkemunn: Nu har jeg jo ikke fået det endnu - det bliver nok engang i næste uge.

    Lydert: Det er muntre sager - vil nok finde noget ensfarvet at kombinere med.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails