lørdag den 18. juni 2011

Bukser med smock

Jeg holder meget af at se de syede modeller i fuld anvendelse. Dette er de første bukser med smock, og størrelsen var bevidst valgt lidt større end barnet. Som det er nu, kan øverste kant med fordel foldes dobbelt, og da længden også lige er på det største, holder strømperne fast i stoffet.
Næste gang vil jeg forsøge mig med smock nederst i benene – her er det elastik, som ikke slutter helt til.

Eet af week-endens projekter bliver desuden at forlænge, så det bliver en lille buksedragt og med bindestropper.

5 kommentarer:

  1. Hold da op - jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv om, om det er modellen eller bukserne der er mest lækker :) Sikke en lille lækker trold ....

    SvarSlet
  2. Så søt denne lille modellen var, buksene også. :))

    SvarSlet
  3. Jeg nærmer mig afprøvning af smock. Nu har jeg da fået købt den runde elastik.

    Glædelig lørdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  4. Snakkemunn: Tak for de pæne ord.

    Kisser: Spændende! Så kan vi jo dele erfaringer. Jeg satser på at få syet noget her i week-enden. Nu har jeg hvert fald fået organiseret mht. min overlock-maskine. Det var en større hurdle.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails