tirsdag den 26. april 2011

Quiz - åh det er sjovt

Når først jeg kommer i gang med quiz-ningen, er det bare næsten ikke til at stoppe igen. Hverken med ungerne eller her på bloggen. Masser af ideer til emne-områder, som kunne tages op.

Måden med at skrive spørgsmålene i eet indlæg og svarene i et andet indlæg, er nok ikke den mest elegante. Blev i dag – af en kollega – gjort opmærksom på mulighederne for at lave forskelle (gratis) spørgefomularer mv. på nettet med f.eks. features herfra: QuickPoll.

Jeg har skyndsomt oprettet mig en konto og snuset ganske overfladisk til det. Hm……der kunne godt være muligheder i det, men i forhold de nuværende Quiz-spørgsmål/Quiz-løsning, tror jeg det varer lidt, inden jeg vil være klar til det.

Men bestemt spændende. Kommer nok til at lave nogle små målinger mv. i den kommende tid for at se, hvad værktøjet mon indeholder.

Nogen af jer, som har erfaringer med dette værktøj? Eller tilsvarende?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails