søndag den 13. marts 2011

Hækle-motiv 34

Et dejligt week-end arbejde er det at afprøve flere hæklemotiver fra min dejlige engelske bog. Bruger nu stort set kun det grafiske diagram til at hækle efter.

Som det måske anes på ovenstående billede virker det som om der ikke er plads til maskerne på runde 4 og 5. Det rådede jeg bod på ved næste gennemhækling:

billede389

Der er simpelthen flere kædemasker føjet ind. Nu bliver det også nemmere at se, at det rent faktisk er en seks-kantet model, jeg er i gang med og ikke en rund;-)
Det indtryk kunne jeg have understøttet bedre, hvis jeg havde gjort noget mere ud af dampning/strygning, inden lappen var en tur forbi fotografen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails