fredag den 4. februar 2011

Week-endens muligheder?

En ubrugt week-end ligger foran mig. Vejret frister ikke til at gå udenfor, så hjemlige sysler lokker.

I de perioder, hvor der er rigtig travlt (f.eks. i julemåneden) flintrer der tusind ideer forbi i sidespejlet. Tænker, at “de må jeg huske til mere stille perioder”. Som nu. Og hvilker ideer er det så?

Det kunne være:
- Afprøve kuvert-foldning med nogle fine skabeloner, jeg har liggende.
- Få lavet en serie skrivebordsbaggrunde (som på sigt kunne uploades) til min:
- Hjemmeside, hvor jeg ikke er tilfreds med Joomla-løsningen
- Hækle flere små lapper fra denne bog
- Få lavet postkort til salg-øjemed
- Sy nogle små tasker (á la Tiger-butikken) til hækle- og strikketøj

Og så er der alle de andre ting, som allerede er i gang:
- Strik af babytæppe
- Læsning
- Perlekæde-syning
- …

Det skal nok blive en god week-end;-)

Grafik:
Fonten er een af mine absolut yndlinge. Den er lagt ovenpå en grå baggrund og spejlet. Colourize anvendt til gøre alt til grå-toner. Den smukke blomst placeret og tilsidst er lagt et Xenofex-filter på at til give den revne kan. Allersidst en lille skygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails