fredag den 25. februar 2011

Nyt bolde-forsøg

Så fik jeg prøvet med en størrelse mindre. Denne gang opslag med 6 masker færre end denne bold.

Jeg valgte at lave samme vendingsmetode ved denne røde bold, hvilket har givet de samme ikke-så-heldige-huller, hvilket dog kun kan anes på billdet. Men at den er en del mindre i format, kan man vist godt se;-)

Da der skal vendes strikketøj rimelig tit, var det irriterende at sidde og bakse med store pinde. Fik investeret i et sæt korte bambus-strømpepinde. Har taget to af pindene og forsynet med elastikker i enderne.
Nu går det som en leg med hyppige vendinger, uden at få garn og mig selv viklet helt ind;-)

Næste (og måske sidste?) forsøg bliver en endnu mindre bold og “maske-løs-af-ved-vending”. Stay tuned.…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails