lørdag den 8. januar 2011

Snarligt valg?

Kommer der mon valg snart? Ikke til at sige…

Under alle omstændigheder er det godt at have styr på nuværende ministre, hvordan de ser ud, og hvad ministerierne hedder. Jeg havde hvert fald ikke sådan lige present, hvem der f.eks. er fødevareminister. Hø hø…

Har derfor været en tur på statsministeriets hjemmeside og derfra printet to sæt. Det ene sæt er lamineret og klippet ud som det ses ovenfor. Det andet sæt tjener som facit-liste.

Nu har jeg gang i quiz med mine børn. Der er mange indgangsvinkler med de løse brikker:

- Jeg lægger billederne op og det tilsvarende ministerium skal findes
- Eller: “Hvad hedder beskæftigelses-ministeren”
- Eller: “Hvad er det korrekte navn for Birhte Rønn Hornbechs ministerium”
- Eller: “Hvilke ministre er konservative og hvilke kommer fra Venstre?”

Jeg tror det er en ret god optakt til, når vi inden længe skal i gang med valgkamp (øh: det er vi måske allerede?).

2 kommentarer:

  1. Jeg håber så sandelig at jeg IKKE skal se på nogle af de hoveder efter et valg, ha,ha.

    SvarSlet
  2. Kære Linnea - hvor er det altså en flot, varieret og smagfuld blog, du har. En meget personlig stil. Bare flot ...

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails