søndag den 30. januar 2011

Irsk folkemusik

Dette billede er af den irske folkemusiks-gruppe: The Merry Ploughboys.
Et eller andet sted er det jo et fuldstændig håbløst navn på en musikgruppe, men det er alt tilgivet, når man hører deres musik.

Jeg hørte først om gruppen i oktober, hvor en kollege forærede mig cd´er med dem i fødselsdagsgave. Sikken en overraskelse!

Jeg kan selvfølgelig godt lide The Dubliners og alle de andre. Men alligevel havde jeg længe søgt andre grupper, som var RIGTIG irske. Det er til fulde opfyldt her.

Der bliver skruet HELT op for lydstyrken, og så sidder jeg og skråler med….

Kender I gruppen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails