mandag den 8. november 2010

Vendestriks-bluse færdig

Den sidste uges tid har det kun været knapperne, der manglede. Da jeg var forbi Stof2000 i lørdags var auto-refleksen, at jeg da også lige skulle huske at købe knapper. Nåede heldigvis at stoppe mig selv i tide – jeg har jo faktisk så mange knapper liggende, at jeg kunne åbne en butik.

billede140

Så valget  faldt på ovenstående, som er fundet i gemmerne – i den grad godkendt!

billede139

Sådan er det færdige resultat. På ryggen skifter det i grønne nuancer – det fik jeg så ikke lige fanget, da jeg havde foto-seance.

billede133

Men her kan I se det, da jeg var tæt på at være færdig.

billede141

Strik-detalje.

billede142

Det grønne forløb.

billede144

Det skønne unikke garn.

billede143

Og een mere af hele trøjen. Jeg er meget tilfreds med modellen og den bliver helt sikkert fulgt op af andre varianter.

2 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin. Hvor var det, du havde mønstret fra? Måske skulle jeg gå igang med en dåbsgave....

    SvarSlet
  2. I dette indlæg har jeg linket til en opskrift fra Drops: http://linneasunivers.blogspot.com/2010/10/vendestrik-det-er-lige-mig.html

    Den jeg har er fra Tante Grøn - du bor vist ikke lige i nærheden af dem, vel?

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails