tirsdag den 19. oktober 2010

Takke-ting

Et af mine kardinalpunkter er at få lavet ting på pc´en, som kan komme til at leve et liv udenfor selvsamme.

Her et eksempel, hvor en æske fra Bilka (3 stk. til kr. 15,-) er dekoreret med grafik.

billede110

Grafikken er ganske vist ikke lavet med Pixlr – denne gang har jeg brug Paint Shop Pro. Indholdet er dog noget, som skal i anvendelse til Projekt Pixlr inden så længe. Jeg får lavet en ordentlig stak “takker”, som skal bruges til afslutning i bunden af de poser, som skal foldes. Mere om dem senere.
Her et glimt af indholdet:

billede111

Jeg har printet på almindeligt kopi-papir. Derefter er der lamineret og stykkerne klippet til og monteret med nogle stykker selvklæbende tape. Funker fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails