søndag den 3. oktober 2010

Den runde dag…

Så blev det min tur til at holde 50-års fødselsdag. Ikke at det er noget jeg har set specielt frem til. Jeg går ikke særlig meget op i det med “alder” og det med at arrangere fest for mig selv, er altså heller ikke lige noget, som jeg tænder på;-)

Dsc_1070

Da vi havde emnet oppe og vende i et veninde-lag for godt et års tid siden, blev jeg dog presset til at holde “noget”. Ikke nødvendigvis et større bespisnings-arrangement men dog med det essentielle indhold af at “mødes”. Og hvor ER jeg dog bare glad for, at jeg fik holdt dagen.
Det blev nemlig den fineste anledning til at min familie mødte mine veninder og ikke mindst, at veninderne fik lejlighed til at møde hinanden på tværs.

Dsc_1122

Det hele kunne slet ikke have ladet sig gøre, hvis ikke jeg havde haft hjælp til alt det praktiske og bage-mæssige. Stor tak for det!

Dsc_1206

Een af gaverne var lagkager. De tre skønneste af slagsen! Har lovet at videresen opskrift på mail til de interesserede;-)

Lagkage 4

Att-1

Jeg havde valgt ikke at være specielt specifik mht. gaveønsker – det er meget sjovere at lade sig overraske. Fik rigtig mange fine personlige og vel-tænkte ting. Skåle, cremer, dufte, tørklæder, chokolade, musik, historie-bog…
For slet ikke at tale om de gaver, som rummer fremtidige oplevelser – penge, gavekort og bif-billetter.
Tror f.eks. jeg vil bestille et abonnement til Femina eller lignende, så jeg med en uges mellemrum kan få et dryp “luksus” ind af brevsprækken.

Dsc_1089

Også gaver og kort fra kolleger. Både de nære (målt i meter) og de fjernere (målt i kilometer), de tidligere og alle dem som er på FB, sms og mail.
Noget som især gør indtryk er alle de små personlige hilsner, som alle har taget sig tid til at skrive. Det er næsten dem, som gør mig mest glad – eller hvert fald bliver de en stor del af det, som jeg bærer med videre fra dagen.

DSC_1174

Slutter lige af med et par af dagens sentenser:

”Nu er du igen ung – blandt de gamle. Før var du gammel blandt de unge”.

“Tillykke med, at du nu er gået fra ungdommens alderdom til alderdommens ungdom.”

Dsc_1171

3 kommentarer:

  1. Tillykke Linnea - godt at høre at du blev behørigt fejret! Sikke en masse skønne billeder du har illustreret med. Knus herfra

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen! Dejligt, at du fik den fejret lige som du helst ville.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke herfra...
    Dejligt at læse, at det har været en rigtig god dag.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails