mandag den 19. juli 2010

Polka-prikker

billede70 

Eller er polka-prikker egentlig lidt mindre? Hm…. nå – i min lille verden udnævnes dissse voks-duge-stykker fra Stof&Stil til at være polka-prikkede.
Prikkerne fås for den absolut billige sum af kr. 19,95 pr. meter – og når man betænker, at det er for fuld bredde, så der det (sgu´) da billigt.
Der er mange flotte farver at vælge imellem, men jeg endte med ovenfor viste to varianter.

billede72

Vi har en noget videre vindomsust have, hvilket der har været rig lejlighed til at konstatere de seneste dage. (Sender en positiv tanke til mine kan-ikke-gå-i-stykker-metal-vaser.)
Så for at dugene ikke letter som nogle andre flyvende tæpper, er de udstyret med ned-tyngere (sprogfornyelse!) af denne type:

billede71

billede73

(De er også fra Stof&stil)

Det er jo ganske underholdende jævnligt at få skiftet dugene ud, så fik lige organiseret noget opmagasinering af de duge, som pt. er “i karantæne”:

billede74

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails