lørdag den 15. maj 2010

Tak for fine kort….

Det er efterhånden en del dage siden, der lå en fin pakke til mig, da jeg kom hjem efter arbejde.

Udpakket viste den sig at indholde disse postkort:

claus dalby04

Tilsendt af vidunderlige Claus Dalby. Det var en ikke helt uventet pakke – han havde nemlig annonceret, den ville være på vej. Som erkendtlig for at have linket til hans blog i forbindelse med hans entreren i blog-universet for nogle måneder siden. Ikke at vi havde behøvet en gave, for jeg havde linket med stor glæde under alle omstændigheder.

Jeg er meget glad for kortene. Dels er det helt vidunderlige fotos af en helt vidunderlig blomst. Dels er gaven udtryk for en overskudstankegang (og ikke mindst: handling), som er så livgivende og glæder mig meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails