lørdag den 17. april 2010

En rundas-ting

Udgangspunktet var, at jeg ville lave noget cirkel-formet med buede kanter – sådan lidt medaljon-agtig. Først og fremmest skulle jeg dermed have lavet mig en “grundform” at arbejde ud fra.
Den blev lavet med en enkelt cirkel og og derefter Copies fra Murameister Pro. Dermed havde jeg en fin cirkel md buer.
Hvis nogen skulle være interesseret laver jeg gerne en tut (?)

grafik-med-hjertet016

Den runde form med buer blev fyldt med een af mine ynglingsbaggrund. Jeg manglede en brush til figuren i det midterste lag, så den måtte lige fabrikeres. Opacity er sænket så farven ikke blev for dominerende.

Her er endnu en variant med helt andre effekter.

grafik-med-hjertet017

1 kommentar:

  1. Søde, søde, søde Anette Linnea. Tusind tak for den dejlige pakke, som jeg har fået fra dig! Jeg er meget glad og overvældet, hvor er din grafik smuk. Jeg nænner næsten ikke at bruge de smukke kort. :-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails