torsdag den 25. marts 2010

Ups – her følte jeg mig truffet…

Læste for nylig dette indlæg hos Karlssons Kludeskab: DYI – do it yourself

Da jeg gennem mange år har været vant til at forholde mig til copyright og ophavsret, så er jeg helt på linje med, hvad hun skriver og følte, at glorien skinnede klart over mit hoved. Da jeg så fik tænkt lidt yderligere over, så må jeg tilstå, at glorien er lidt anløben – fik f.eks. ikke givet kredit til rette vedkommende for mine nålepuder. Det er jo langt fra en opskrift jeg selv har hekset igennem.  Næ nej – den er skam pænt lånt hos “Slagt en hellig ko”, som har delt velvilligt ud af den. Det bør jeg selvfølgeligt skrive, så det være hermed gjort;-)

Stor tak til Liselotte – hækl selv med her: Nålepuder.

Nu vil jeg se at få gået resten af min blog igennem med tættekam, og se om der er andre steder, hvor jeg har været mere “duplicating” end “doing” uden at fortælle om det;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails