onsdag den 31. marts 2010

Forårsindkøb på nettet…

Så har jeg været en tur forbi mit ynglings-shoppested i den virtuelle verden.

Det er hos svenske Gudrun Sjøden

sjøden Der blev indkøbt to hør-skjorter og to lækre gæstehåndklæder.

sjøden02 Sjøden står for en farverig nordisk stil med gode råvarer og en fin tilskæring. Både tøj- og indretningskataloget emmer af kvalitet, æstetik og mentalt oveskud. Jeg bliver altid SÅ glad, når kataloget kommer ind af døren.

Når hverdagen ikke rummer den helt store tid til at være kreativ og det hvert fald ganske sjældent bliver til sy-selv-tøj, så er dette klar mit favorit-alternativ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails