torsdag den 4. februar 2010

Lidt af hvert

Det går godt med give-away´en - en løselig optælling viser, at der er 31 lodder i den virtuelle lodtræknings-bowle. Det er bare SÅ dejligt, at I har lyst at være med.

Nu lakker det mod week-enden. Hvis det går som jeg håber, skal den have en ordentlig skalle mht. nu-skal-jeg-lave-fantastisk-flotte-og-kreative-postkort. Det glæder jeg mig vildt til. Burde hvert fald ikke være materialer og ideer jeg mangler.

Endnu har jeg ikke fundet en rok til mit morgensangs-projekt i skolen. Umiddelbart er der ikke nogen oplagte Youtube-videoer, som kan anvendes, men skal nok have støvet noget mere rundt. Ellers bliver det plan C, som dækker over "overhead"-muligheden.



Her til aften har jeg installeret trial-version af Windows 7. Det er snart 5. eller 6. gang jeg installerer i forskellige testsammenhænge. Trialversionen skulle jeg kunne arbejde nogenlunde uhindret med en måneds tid endnu, inden Microsoft begynder at lukke den ned.

Har fået købt (supplerende mængder) bomuldsgarn, så jeg kan komme i gang med at lave nogle små seje nålepuder, jeg har set opskrift på på een af de andre blogge.

Vil gerne have fundet ud af, hvordan jeg kan lave mp3-filer fra TDC-play. Muligvis det slet ikke kan lade sig gøre. Har desuden brug for at lære, hvordan jeg kan brænde en cd, så mulignumrene bliver afspillet af sig selv. Skal også have fundet ud, hvad det dér iPod er for noget. Måske jeg rent faktisk kunne bruge det til noget fornuftigt?

Krimier fra biblioteket er i hus, så alt i alt tegner det til endnu en week-end, hvor jeg ikke behøver kede mig;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails