fredag den 19. februar 2010



Her ser du en stak bomuldsgarn.

Jeg er ved at forvandle mine forskellige rester til anvendelige ting. På billedet er en lidt kraftigere kvalitet, men jeg har sorteret alt fra i tykkelsen ligner-Mayflower-nr.8. Det er jeg så småt ved at forvandle til nådepuder. Det var selvfølgelig oprindelig meningen, at der kun skulle anvendes rester, men kunne ikke dy mig for at købe tre nøgler (billigt!) i Kvickly;-)

Jeg håber at nå så langt med monteringen af de to færdig-hæklede nålepuder, at jeg kan vise dem frem een af de nærmeste dage.

2 kommentarer:

  1. Jeg har selv fået lavet en enkelt nålepude, og den blev fin (hvis jeg selv skal sige det). Hvis jeg skulle hækle nålepuder af alle mine rester, ville jeg kunne starte en shop og leve af det. Men nogen af dem..... (Og så kan man jo altid supplere med et par nøgler af Kvicklys gode bomuldsgarn, så lageret ikke svinder helt ind)

    SvarSlet
  2. Fik faktisk købt 5 nøgler i Kvickly. Det er ikke min skyld - jeg var nødt til det, da de havde sat det uforskammet meget ned....;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails