lørdag den 2. januar 2010

Bloggen har nu fået et nyt værelse...



... eller sådan føles det hvert fald. Jeg har nemlig fået lavet mig et sted, hvor jeg kan dele dokumenter med jer. Umiddelbart er det ikke en del af blog-spot-mulighederne (som jeg har oplevet det), og da jeg ikke (mere) har en egen hjemmeside, har det været savnet.

Nu er Google Docs fundet som mulighed og jeg kan f.eks. dele tutter (små mini-vejledninger til grafik) og andet, som egner sig bedst til at været i et rigtigt dokument.

Har oprettet en sektion i højre side, hvor jeg efterhånden vil lægge relevant ting.

Tutten til ovennævnte kube-ting finder du her: Kube-tut

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails