tirsdag den 5. januar 2016

#365 - dagens billede - også i 2016


Som beskrevet i forrige indlæg, tog jeg "dagens billede" hver eneste dag hen gennem hele 2015. Ungerne har flere gange spurgt mig, om jeg ikke glædede mig til året var slut, så jeg kunne "slippe" for tjansen. No way!

Det er jo et helt frivilligt projekt og faktisk ikke rigtig nogen, som kender til det. Sjældent nogen (andre end jeg selv) ser billederne og endnu sjældnere, at nogen kommenterer på dem. 

Hvorfor så overhovedet belemre sig selv med den slags udfordringer? Tjah - jeg synes det er sjovt ;-)



Har derfor i sinde at tage et år mere. Dog med en lille variant. Et nyt tema hver uge. Det bliver sådan, at yngstesønnen og jeg vælger emne for en uge ad gangen. Så fra lørdag til fredag kommer der nyt tema - vi har allerede lavet en lang liste med mulige emner, som vi kan vælge fra.


Her de billeder, som er taget lørdag, søndag og mandag - den vakse læser vil have spottet, at ugens tema er "kopper".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails