torsdag den 25. december 2014

Tidsrejsen


Årets julekalender er een af de bedste, som har været sendt i nyere tid. Selvom vi selvfølgelig regnede med, at den ville ende godt, var vi spændte lige til det sidste. Kan ikke mindes hvornår vi var har været NØDT til at se sidste afsnit på selve juleaftensdag, fordi vi ikke kunne vente.

"Rejser i tiden" lyder en anelse for weird for mig men det holder alligevel. Godt manuskript.

Ikke mindst spiller pigen (Bebiane Ivalo Kreutzmann) aldeles fortrinligt. Hende håber jeg at komme til at se meget mere til fremover.

Lars Knutzon, Søren Pilmark og Kurt Ravn har bestemt heller ikke sænket niveuaet ;-)

I dag står den på "Antboy 2" i biffen - spændende om den kan leve op til forgængeren/forventningerne...

2 kommentarer:

  1. Mine voksne børn har også set Tidsrejsen. Til gengæld har mine skolebørn (6-8 år) slet ikke talt om den. Jeg selv så de to sidste afsnit med "børnene", og det kan man jo ikke bedømme noget på.

    SvarSlet
  2. Tror du har ret - den rammer nok mere ind i teenagere++ - det har nu også været meget rart til en afveksling.
    Kan sagtens følge at det vil virke forvirrende, hvis man ikke har hele forløbet med.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails