fredag den 6. juni 2014

Fra symaskinens liv...


Egentlig bryder jeg mig ikke om ordet "produktion", men det var alligevel det ord, som faldt mig ind for at beskrive den seneste uges hændelser ved symaskinen. Der er nemlig trillet en del igennem. Men alt sammen syet med nærvær og omtanke - og det er her "produktion" forekommer misvisende.

Først denne nederdel i størrelse ca. 2 år. Det er (igen) 1/1 sol - med små sommerfugle og mariehøns.


Her en form for piratbukser - størrelse 104 cl. Effektstoffet er designer-stof i art-nouveau-mønster. Glæder mig til at høre, hvor de opleves i brug.




Masser af shorts i zebramønster og med fløjlsbånd som effekt.



Bukser i seersucker-stof - de er størrelse 86 cl. 


Med masser af kravlende myrer....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails