torsdag den 1. maj 2014

Nostalgi


Der er ikke meget kamp-gejst over mig, så min fridag i dagens anledning blev IKKE spenderet under de røde faner. Til gengæld blev der nedsvælget en cafe latte på en (kold) fortovsrestaurant sammen med en veninde.

... og så alligevel. På vej hjem kom jeg tilfældigvis gennem Kongens Have og denne herre stod på scenen. Vækker minder om gamle dage - har haft nogle fantastiske oplevelser med henholdsvis Delta Blues Band og Delta Cross Band. Med denne herre i front: Billy Cross.



Overhørte kun et par numre - det var for koldt til at sætte sig og slikke sol og drikke drikkelse. Men mange andre havde været i gang i mange timer. Folk så generelt MEGET brugte og visne ud. Tilskriver det, at de har været mange timer i solen og drukket pæne kvantum øl. Men under ingen omstændigheder tror jeg ikke der kommer nogen ændringer i det politiske billede, hvis det skal komme fra de fremmødte i kongens have ;-(




2 kommentarer:

  1. Ingen fridag i min kommune :(
    Jeg havde gerne lige taget et par numre med Billy Cross, - herlig nostalgi.

    SvarSlet
  2. Ja, det var da helt uventet. Desværre ingen af de numre, jeg kendte fra tidligere. Hvert fald ikke i den korte stund jeg var der.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails