onsdag den 22. januar 2014

Brushes i Photoshop


Gad nok vide, hvad der sker. Sidder og leger med brushes i Photoshop - ud fra denne tut: http://www.mashedpotatoes.dk/blog/2009/01/28/fed-effekt-i-photoshop-med-brushes/
.... men hvad er dog det for et billede, som blog-kladden viser mig?

Godt nok er jeg nået frem til noget HELT andet end i tut-forlægget. Men da ikke de tågede klatter som bliver vist her. Endnu en uplanlagt overraskelse.

Nå, men min pointe er egentlig, at det er fedt at følge tutter og PRØVE at komme tæt på oplægget, men det er jo nok så meget processen, som er interessant og lærerig.

Selvom det kan være svært at tro, så har denne tut faktisk lært mig noget om gradienter, brushes og brush-set.

Som altid: Jo mere man ved - jo mere ved man, at man IKKE ved ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails