onsdag den 1. maj 2013

Twitter

Alle snakker om Twitter. I eet væk hører man nyhedsoplæsere referere til diverse tweets som deres vigtigste nyhedskilde i pressede situationer.

Jeg har simpelthen ikke kunnet se lyset i det. Det kunne jeg på den anden side heller ikke med Facebook for nogle år siden, og det er jeg da kommet voldsomt efter sidenhen;-)

Så nu har jeg fået mig en Twitter-konto. Men jeg har nu stadig ikke set lyset. For dog i det mindste at følge nogen, så følger jeg nu Barak Obama, Lasse Rimmer, Marimekko, Gudrun Sjøden og et par andre udvalgte.

Og hvad så? De skriver noget på under 140 karakterer og sætter nogle tags på. Og hvad så?

Hvad får jeg ud af det, som jeg ikke ville få ved at følge deres blogs, hjemmesider eller Facebook-konto?

Jeg fatter minus!

Og hvad skulle jeg selv skrive? Hvad kunne tweets give, som blog eller Facebook ikke gør 1000 % bedre?

Men det må være mig, der er noget i vejen med, for ALLE er jo på Twitter og angiveligt med stort udbytte.

I rest my case…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails