lørdag den 18. maj 2013

Pinse-læsning


Pinse – dejligt vejr – tid til at være i haven og tid til at læse.

Desværre havde jeg ikke nogen god bog liggende. Var i gang med en svensk krimi, men jeg slæbte mig gennem siderne, så det var ikke brugbar pinse-lekture.

Efterlysning på Facebook af denne nye Dan Brown-bog gav desværre ikke noget, så jeg valgte at kaste en pæn sum efter den, da jeg var i boghandleren i dag. Ellers mod mine principper om at købe bøger (fylder for meget) og da hvert fald ALDRIG skønlitteratur, som jeg oftest kun læser een gang.

Men hvad pokker….

Kigger på alle de bede i haven, som ikke bliver luget. Tænker på de blomster, som ikke bliver købt, sået og plantet. Når ikke Vorherre kan finde ud af at lade foråret følge et normalt forløb + lade det være godt vejr i week-enderne, når jeg har tid og er motiveret, så bliver det bare ikke.
Sådan en start er det blevet på min have i år.

I stedet sidder jeg nu og rå-læser….

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails