fredag den 3. maj 2013

Øl-etiketter


Jeg må erkende, at jeg finder øletiketter væsentlig mere spændende end vin-etiketter. Har vin-etiketter ikke en tendens til at være kedelige og konservative? Måske jeg bare ikke har studereret dem nok?

Denne øl-etiket er dog lige “kulørt” nok – glansbillede-agtig.

Har sat mig for at forfølge observationen og se, om den holder i længden. Disse blogindlæg er ikke velegnede til sammenlignende studie af billeder – har derfor oprettet et øl-album på min Facebook-profil.

Burde kunne give et godt overblik ;-)

a-billede100
Foreløbig indeholder albummet disse billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails