lørdag den 13. april 2013

Mit nye øl-liv


For noget tid siden spurgte en kollega, om jeg ikke ville være med i øl-klubben på min arbejdsplads? Njahhhhh – det var altså ikke lige et sted, jeg kunne se mig selv.
Men efter en del overvejelse, meget pres og mange “gode” argumenter” (“det er enormt hyggeligt”, “god måde at networke på (som om jeg behøver det!), “der er ikke ret mange piger i klubben”, “du lærer en masse om øl”), er jeg nu blevet meldt til.

Klubben hedder “KØL”. Første arrangement er i den kommende uge, hvor der kommer et bryghus med forskellige “druer”, vi skal smage på.

Når jeg skal vælge drikkelse i forskellige sammenhænge, så er det altid først et fravalg af vin. Dernæst oftest et tilvalg af “Fadøl – Classic”. En anelse indskrænket kunne man måske mene.

Men det bliver der måske lavet om på nu?

Jeg er ikke så god til det dér med at smage på ting – smage forskel – sammenligne – sætte ord på.

Men det bliver der måske lavet om på nu?

a-billede079 
Da jeg i går var på restaurant med et par veninder, var det naturligt at tyv-starte på øl-nytænkningen. Hvilket ledte til valgte af denne øl. Jeg var aldrig selv kommet på at beskrive drikken således. Det må være enormt fornøjeligt at skulle “digte” de tekster…;-)

Men den smagte mig fint - dybest set det vigtigste.

Flot flaske var det også. Hjemførte den til tjenerens store fortrydelse, al den stund, at der er pant på.

Den vil gøre sig som vase på havebordet til sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails