lørdag den 1. december 2012

Livet

Lige nu har jeg så travlt med at leve livet, at jeg ikke også finder tid til at træde et skridt tilbage og beskrive det.

Derfor er der så stille på bloggen i disse dage.

Meget tid går med julemarkedet, som vi drager afsted til om få øjeblikke. Spændende, om der dukker nogle folk op. Spændende om de køber noget. Og om de køber hos os.

Jeg har taget min iPad med og påtænker at prøve – for første gang – at skrive et blogindlæg derfra. Formodentlig med nogle billeder – nu får vi se.

Den udsprungne “De fire verdenshjørner” øverst er een af de tildragelser, som har været i den forløbne uge. Var en fødselsdagsgave, som nu har udfoldet sig.

abillede925
Ellers går aftenerne med hygge med ugerne. Hos os indebærer “hygge” levende lys, så dem er der myriader af. Måtte i går i IKEA for at skaffe nye forsyninger. Det viste sig, at hvis man går ind mellem 9:30 og 10, så kan man godt få lov at gå i cafeteriet, men man kan ikke få lov at gå UD af IKEA. Så skal man vente til kl. 10 – forunderlig forretning!

Ungerne og jeg har pt gang i quiz om personer. Vi tænker på skift på en navngiven person, som de andre så skal spørge ind til. Simpelt og enkelt men vi hygger os…. ;-)

Nå jeg skal videre til det levede liv.

Og forsøger i mellemtiden at negligere, at en hardware-scan af min pc i går fortalte mig, at der er fejl på min harddisk;-(

2 kommentarer:

  1. At leve livet er vel også det vigtigste, vi kan foretage os
    Pøj pøj med markedet

    SvarSlet
  2. Det er godt nok gang i den for tiden;-)
    Det går også fint på markedet;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails