tirsdag den 20. november 2012

Tørklæde-tid

Nu er det den tid, hvor det er for koldt ikke at have halstørklæde på. Sådan er det desværre nok de næste par måneder.

Jeg er frygtelig konservativ på området. Tænker hvert år: Nu MÅ jeg altså se at få brugt nogle nye tørklæder. Men sagen er, at jeg ikke kan finde ud af at bruge andre end to, som jeg selv har vævet.

Ovenfor ses det ene: Vævet i kiper-vævning i mange nuancer hør-garn med et drys af silke. Lækkert blødt og føjeligt er det blevet med årene.

Det andet er laksefarvet og vævet på en “simpel” rammevæv og i flamé bomuldsgarn. Meget enkelt og meget afholdt.

abillede922
Men jeg prøver at forny mig. Således købte jeg dette på Charlotte Aspegren-lagersalg i torsdags. Et tørklæde med mange “A”´er – det må da være et tegn fra himlen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails