onsdag den 20. juni 2012

Skals Håndarbejdsskole - interiør og exteriør

Der var meget at kigge på. Udover alle de fine elev-arbejder, er det jo en fornøjelse at være i lokaler og have.

Lupiner overalt. Det var der i øvrigt også langs vejkanten hele vejen mellem Odense og Skals.

abillede487
Sådan husker jeg vores materiale-lokale.

abillede488  
Inspirerende.

abillede491
Flot kjole – præsenteret flot.

I dette lokale blev der holdt morgensang dagligt. Det var også på dette tidspunkt, posten blev runddelt – meget højskoleagtigt.

abillede485
Mellem skole og Bakkehuset. Skøn lille plet med pavillion.

abillede484   
Hegn ud mod markerne. Enkelt og alternativt.

abillede486
Indbudte kunsthåndværkere solgte fra teltene – mange flotte ting. Mit dankort kom også i sving – se kommende indlæg.

abillede489
Jeg kan faktisk slet ikke mindes denne have – må være fordi jeg boede på skolen i vintermånederne.

abillede492
Opbevaring efter mit hjerte.

abillede493
abillede494

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails